Czas na trening.

Witam Was serdecznie!

Od pewnego czasu planuję „zabrać się za siebie”. Nigdy szczególnie nie dbałam o kondycję fizyczną, nie lubiłam wf- u w szkole i generalnie aktywność fizyczna nie należała do mojego hobby. Jedynym sportem jaki lubiłam była jazda konna, łączyła przyjemne z pożytecznym. To prawda, działała dobrze na sylwetkę jednak poprawa kondycji nie była celem ale „efektem ubocznym”:), w sumie pozytywnym „efektem ubocznym”. Jeździłam konno bo uwielbiałam adrenalinę jaką dostarczał mi galop w terenie:) Byłam wtedy młoda i zdecydowanie dużo bardziej odważna niż dziś. Po urodzeniu dziecka stałam się o wiele bardziej bojaźliwa i prawdę mówiąc całkowicie porzuciłam ten sport. W sumie to poza spacerami z wózkiem nie robię dla swojej sylwetki nic więcej. Po pierwsze nie bardzo umiem się zmobilizować do samotnego treningu a po drugie nie mam na to zbyt wiele czasu.

Postanowiłam jednak – z Waszą pomocą spróbować poprawić swoją figurę ( nie ukrywam, że nie jest jaka sama jak 10 lat temu ), a jednocześnie samopoczucie psychiczne ( podobno trening działa również pozytywnie na psychikę:))

Zainspirowała mnie pewna Pani – niejaka Ewa Chodakowska. Niedawno natknęłam się na nią na facebooku. Po ilości fanów – a raczej fanek, podejrzewam, że jest dobra w tym co robi. Jest trenerką fitness. Na stronie internetowej: www.ewachodakowska.pl znalazłam darmowy program do pobrania i postanowiłam że spróbuję. Ćwiczenia wykonujemy minimum 4 razy w tygodniu przez 45 minut. Myślę, że tyle czasu dam radę wygospodarować.

A teraz prośba do Was!! Myślę, że będzie nam łatwiej razem! Przyłączycie się do mnie??

Na zachętę proponuję – z resztą jak jak Pani Ewa – zważmy się i zmierzmy dziś:) i zaczynamy ćwiczyć:). Za 2 tygodnie powtórka mierzenia i ważenia. Co Wy na to??

Ja zaczynam od poniższych parametrów:

waga – 54,6 kg

talia – 73 cm ( zdecydowanie mój najsłabszy punkt )

brzuch -80 cm

biodra – 91 cm

Dołączacie do mnie??

Zatem do boju!:)

A oto fotka na zachętę;) Jennifer Aniston – kobieta o idelanej figurze – i wcale nie taka młoda:) a wygląda świetnie.

 

PS. Żadnej diety nie zamierzam stosować.

Która z Was do mnie dołącza??

20 komentarzy “Czas na trening.
  • Martyna pisze:

    Brawo. Ja jeszcze proponuję Ci Natalka płytę Ewy Chodakowskiej „Totalna metamorfoza”. Trening trwa 43 minuty i jest bardziej intensywny niż darmowy filmik ze strony Ewy. Ale na początek jak najbardziej ten program wystarczy, żeby nie zamęczyć na starcie organizmu, bo to może zniechęcić :)
    Zatem do dzieła! :) Życzę miłego spędzania czasu z Ewą – jest świetna :)

    Pozdrawiam

    • admin pisze:

      Martyna niestety plyty sie mam ale na poczatek sprobuje z cwiczeniami ze strony. Mysle ze dla poczatkujacej beda idelane. Sama jestem ciekawa efektow. Bo Ty rozumiem ze zaawansowana jestes 😉 to zmotywuj nas – sa efekty ?

      • Martyna pisze:

        Haha :) taaa.. zaawansowana 😉 Natalka, ja nie robiłam sobie pomiarów ani wagowych ani centymetrowych. Po prostu widać efekty.. jędrniejsze ciało, mniejszy brzuszek, lepsza kondycja i przede wszystkim – lepsze samopoczucie. Już nie czuję się ciężka :) Jeśli będziesz chciała przejść na kolejny etap – z przyjemnością użyczę Ci płytę :)

      • admin pisze:

        Martyna jak mogłaś się nie zmierzyć, mnie motywują efekty:) mam nadzieję, że przyjdą bo zaczyna mnie bolec całe ciało:) a jak długo ćwiczysz??, tzn. od kiedy?

      • Martyna pisze:

        I o to chodzi Natalia, niech boli :) to znaczy, że dobrze ćwiczyłaś :) ja zaczęłam trzeci tydzień i czuję się duuużo lepiej :)

  • Kasia pisze:

    Ja się przyłączę, też właśnie chciałam ćwiczyć z Ewą Ch. Tylko zacznę dopiero w następnym tygodniu.
    Powodzenia!

  • Marysia pisze:

    Ja też zacznę – od początku września, kiedy to Pierwszy Potomek wróci do przedszkola – muszę ćwiczyć w porze drzemki Drugiego Potomka, bo wieczorem nie daje już rady palcem ruszyć :-)

  • sylvi pisze:

    No pięknie – kolejny kg się do mnie przykleił
    Jutro lecę do kiosku po nowy Shape i zaczynam ćwiczenia z Ewą.
    Koniec ze słodkim przybieraniem na wadze i wakacyjnym leniuchowaniem.
    Dzięki Natalia za zmotywowanie!!!

    • admin pisze:

      Sylwia!
      Ja też będę jutro polować na gazetę:) Podobno te ćwiczenia z płyty są trudniejsze. Zobaczymy. A co do motywacji to cała przyjemność po mojej stronie. Cieszę się, że do nas dołączasz:)

      • admin pisze:

        Hej Dziewczyny! Jestem już po treningu z płyty. Jest ciężki – to prawda ale jeśli ja dałam radę to Wy też!!! ( jedno ćwiczenie zrobiłam niepełne zamiast leżeć na wyprostowanej ręce – leżałam na łokciu )
        Buźka i do boju!

      • sylvi pisze:

        Kto mnie jutro podniesie z łóżka???!!!
        Ten trening to istne wariactwo, ale chyba właśnie tego mi potrzeba… ćwiczenie na „boczek” mnie pokonało.

      • admin pisze:

        Hej Sylwia. Super ze dalas rade. Mnie tez to samo cwiczenie pokonalo. Robilam na lokciu a nie wyprostowanje rece. Na drugi dzien lewo na tylek moglam usciasc :) to co Sylwia,nie poddajemy sie !? 😉

  • sylvi pisze:

    Nie poddajemy!!!
    Jestem po trzecim treningu – za każdym razem bolą mnie inne mięśnie.
    Mam nadzieję że niedługo uda mi wykonać każde ćwiczenie precyzyjnie, na chwilę obecną wykonanie niektórych sprawia mi trudność. Ale dążenie do wykonania treningu w 100% jest motywujące. To jest mój cel na tą chwilę.

    • admin pisze:

      I tak super. Sylwia. Ja ćwicze 3 – ci tydzień a za każdym razem trening jest dużym wyzwaniem. Ja ćwiczę co drugi dzień:)

  • Magda N. pisze:

    Ja ćwicze w domku juz rok,po dwuletniej przerwie na ciążę i podchowanie córeczki i efekty są super !! :) Ja ćwicze z Mel B.z zespołu SPICE GIRLS (pamiętacie te 4 dziewczyny i piosenke- „If You wanna be my lover „? ),ona ma różne filmiki darmowe na You Tube na rożne partie ciała i oprócz tego ćwiczę też z Ewcią Chodakowską,to naprawde działa,trzeba sie tylko zmotywowac ! :)
    Dacie rade dziewczyny !!! :)

    P.S.
    W szkole tez nie lubiłam WFu i nawet miałam zwolnienie hehe,a teraz uwielbiam wysiłek fizyczny,bo daje wiele korzysci :)))
    Polecam i zachęcam was by zacząć ćwiczyć !! :)

    • admin pisze:

      O tak zgadzam się, że jak się systematycznie ćwiczy to efekty są:) I tak trzymać, w końcu kobieta która urodziła dziecko też może wyglądać i czuć się dobrze!

  • Sylvi pisze:

    Natalia! DZIĘKUJĘ CI za ten post! Dzięki Tobie od roku Ewa zagościła w moim życiu ze swoimi treningami. To Twoja zasługa :) Buziak dla Ciebie ;-*

Dodaj komentarz